Реалізовано проект офісу для однієї з найбільших компаній у сфері FMCG
Згідно з планом стратегічного розвитку, в компанії було прийнято рішення про об'єднання бізнесів Mars, Wrigley, ROYAL CANIN в один офіс. Проектування і зонування офісного простору створювалися відповідно до корпоративного стилю компанії, з акцентомом на створення максимального комфорту робочих місць, зручності офісу з системою open-space. Бренди працюють незалежно один від одного, і основним завданням при створенні загального офісного простору було як об'єднання брендів, так і візуалізацвя п'яти принципів компанії Mars, які лежать в основі культури і підходу до ведення бізнесу: Якість, Відповідальність, Взаємовигідність, Ефективність і Свобода. В результаті, при уявній візуальної відкритості офісу все незалежно працюючі відділи компанії ненав'язливо відокремлені один від одного, що дозволяє зберегти співробітникам можливість роботи в командах, що ніяким чином не заважають один одному. У розсадженні не спостерігається монотонності open-space і кави-поінту, ненав'язливі колірні рішення відповідають загальному корпоративному стилю. А явні колірні відмінності спостерігаються тільки в переговорних кімнатах, які відповідають основним брендам компанії.Згідно з планом стратегічного розвитку, в компанії було прийнято рішення про об'єднання бізнесів Mars, Wrigley, ROYAL CANIN в один офіс. Проектування і зонування офісного простору створювалися відповідно до корпоративного стилю компанії, з акцентомом на створення максимального комфорту робочих місць, зручності офісу з системою open-space. Бренди працюють незалежно один від одного, і основним завданням при створенні загального офісного простору було як об'єднання брендів, так і візуалізацвя п'яти принципів компанії Mars, які лежать в основі культури і підходу до ведення бізнесу: Якість, Відповідальність, Взаємовигідність, Ефективність і Свобода. В результаті, при уявній візуальної відкритості офісу все незалежно працюючі відділи компанії ненав'язливо відокремлені один від одного, що дозволяє зберегти співробітникам можливість роботи в командах, що ніяким чином не заважають один одному. У розсадженні не спостерігається монотонності open-space і кави-поінту, ненав'язливі колірні рішення відповідають загальному корпоративному стилю. А явні колірні відмінності спостерігаються тільки в переговорних кімнатах, які відповідають основним брендам компанії.Подивитися фото реалізованого проекту можна за посиланням